Martijn en Eline op Huwelijksreis

Bijna op reis!

Na een heerlijke trouwdag, waarvan we met volle teugen hebben genoten (gelukkig konden we de regen grotendeels ontwijken), zijn we nu druk bezig met de voorbereidingen voor onze reis. Over 7 dagen vertrekken we naar Moskou en gewicht is waar alles nu om draait. Als je 2,5 maand met al je spullen moet zeulen is het fijn dat het allemaal niet te veel weegt. We vertrekken maandag om 10.25 op dusseldorf int. airport om op 28 september 5.55 uur weer te landen op Schiphol. We zullen proberen jullie regelmatig op de hoogte te houden van onze belevenissen, maar ja internet is wellicht niet overal voor handen en China is nogal krampachtig in het toestaan van websites. Zo kunnen we misschien deze weblog-site niet bereiken als we daar zijn. Vandaar dat we een uitwijkmogelijkheid hebben gemaakt: elineenmartijn.waarbenjij.nu. Mochten we deze site niet meer kunnen updaten dan zorgen we voor een berichtje, zodat jullie weten waar je onze avonturen dan kunt lezen.