Martijn en Eline op Huwelijksreis

De laatste keer... (voor de komende 12 weken)

De tassen staan al drie dagen ingepakt op zolder. 32 kg hebben we totaal, maar dan zijn we wel naakt. Met andere woorden in de pack zit ieder 11, nog een fototas van 3 en handbagage van 3 en de overige 4 kg hebben we aan, op en om. Echt een supergoed resultaat! de backpack ziet er op mijn rug ongeveer uit als een ietwat groot uitgevallen rugzak. De handbagage kan er ook gewoon bij in en er is ruimte genoeg voor souvenirs! Een raar idee om 2,5 maand weg te zijn. Het huis is opgeruimd en leeg. Sem en Zoe hebben we gisteren naar het pension gebracht voor de eerste 3 weken. Daarna komt Roel ze halen, zodat ze weer een tijdje thuis zijn en de laatste weekjes gaan ze uit logeren in Utrecht bij Thijs en Sanne. Deze 'laatste' dagen stonden in het teken van de laatste keer:

- make-up op
- hakken aan
- friet eten van de snackbar
- in ons eigen bed slapen
- met de katten knuffelen
- twitteren
- wii-en
- tv kijken
- met vrienden/vriendinnen afspreken
- junk wars spelen op de computer

Nu op naar voor de eerste keermet een trein door 7 tijdzones en5 landen bezoeken in 2,5 maand! Onze volgende blog zal vanuit het buitenland zijn. Waar en wanneer? Geen idee...

Eefje

Hey Lieverds,
Het deed me toch meer dan ik gedacht had, jullie even afzetten op het vliegveld. Na wat traantjes wegvegen ben ik naar huis gereden. Zo te zien is het vliegtuig vertrokken en zijn jullie echt weg.... Ik ga jullie wel missen hoor! Geniet ervan. Dikke kus Eefje

ellen bakker

Heeeeeeeeel veel plezier. Geniet ervan en van elkaar. Komt niet vaak voor dat je zo lang van elkaars gezelschap kan genieten.