Martijn en Eline op Huwelijksreis

Xining dag 43 - 44

Helaas is ons permit weer geweigerd, waarschijnlijk omdat ze onze namen al een aantal keer voorbij hebben zien komen... De tour om tibet heen bleek georganiseerd nog duurder (en korter) te zijn dan door tibet, dus we hebben besloten het zelf te gaan doen. Sommige stops hebben we maar overgeslagen omdat de kans op hoogteziekte erg groot is ( in 1 dag van 2275 naar 4260 m). Hieronder onze planning:

24 aug - 14.30 sleeperbus naar yushu (bekend van de aardbeving vorig jaar)

25 aug - yushu

26 aug - busreis yushu - ganzi

27aug - partyparty in ganzi (martijn is jarig)

28 aug - busreis ganzi - chengdu

29-30 aug - uitloop en cute pandaatjes bezoeken

31 aug - 7.40 vlucht naar kathmandu

Dit alles over belachelijk hoge bergpassen met grandioze uitzichten! Daarnaast is het allemaal erg tibetaans en afgelegen en het schijnt mooier te zijn dan door tibet. We hoorden ook dat tibet vol staat met chinezen en militairen en dat het erg toeristisch was. Dat klinkt opeens heel goed wanneer je permit net geweigerd is! Geen idee wat de bereikbaarheid (telefonisch) en de internetupdates doen de komende dagen, dus tot de volgende keer maar weer! Xining hebben we wel gezien ondertussen, weinig te beleven en weinig te bezoeken...

Ukkus

Heej reizigers!

Jammer van de permit, maar volgens mijn gaan jullie met je eigen tocht ook supergave dingen zien. Blijft top om alle verhalen te lezen en de foto's te kijken. Have fun!

x Uk

Marjo & Huub

Martijn van harte gefeliciteerd met je verjaardag aanstaande zaterdag, maak er een feestelijke dag van en geniet van het vervolg van jullie reis.

Marjo & Huub

Maarten & Chantal

Martijn, van harte gefeliciteerd!! (op de valreep, NL tijd ;))
Jammer van Tibet, maar klinkt goed dat de tour er om heen ook heel mooi is! Veel plezier!! Hopelijk wat beter slapen dan de Chinese nachttreinen?!
groeten!

Tiara Tours