Martijn en Eline op Huwelijksreis

Koh Samui dag 67 - 77

Dit wordt denk ik de laatste blog. We hebben ook niet zoveel meer te vertellen, de afgelopen 10 dagen hebben we heerlijk uitgerust en elke dag met een cocktail geproost op wederom een heerlijk relaxte en nutteloze dag! Naar bangkok vliegen was nog even spannend omdat we moesten overstappen, air india niet bekend staat om goede baggageafhandeling en we vertraging hadden, maar dat ging eigenlijk allemaal goed. En natuurlijk hadden we onze zwemkleding in de handbaggage zitten voor het geval dat... Na een overnachting in bangkok, omdat het anders nog een keer overstappen en naar een andere luchtvaartmaatschappij (nog meer risico) zou zijn, zijn we op 17 september (niet toevallig) doorgevlogen naar koh samui. Een eiland in het zuidoosten van thailand. Ons resort zou dicht bij het vliegveld in een niet al te druk, maar ook niet uitgestorven deel van het eiland zijn (zei tripadvisor en die had toch hetzelfde adres als de website van het resort), maar niets bleek minder waar...We moesten helemaal aan de andere kant zijn. Maar uiteindelijk helemaal geen probleem. Dit is wel een uitgestorven gedeelte van het eiland, maar eigenlijk wel heel erg lekker. Bohput, waar we dachten te zitten, is bij nader inzien toch lang niet zo aantrekkelijk. Het is een prachtig en klein resort, waar je niet vanaf hoeft om je te vermaken.

Normaal de oorzaak van allerlei irritaties en voor een normale vakantie zou dit een absolute ramp zijn, maar voor nu heerlijk!! we hebben ook geen enkele behoefte om iets te ondernemen. Al zijn de boeken wel bijna uit nu. Elke dag proosten we met een cocktail op een wederom relaxte en totaal nutteloze dag! na 10 weken vanalles doen en zien, heb je dit nu eenmaal nodig, vertellen we elkaar elke dag om te verantwoorden dat we weer niets hebben gedaan. Nou ja niets. Bij aankomst had martijn een heerlijk verjaardagdineetje aan het strand bij ondergaande zon geregeld, we hebben een heerlijke thaise massage gehad en zijn toch 1 dag het eiland rondgecruised met een autootje. Morgen laten we ons nog een keer goed onder handen nemen (gelukkig zijn de vrouwtjes niet zo groot, want ze gebruiken hun hele gewicht en kruipen bij je op de massagetafel) en dinsdag gaan we op weg naar huis. Woensdag ochtend 5.55 uur zijn we weer in NL. Het is echt supersnel gegaan, maar alles lijkt ook alweer heel lang geleden. Wat een beleving zo'n reis... Helaas kan ik de foto's niet in het verhaal invoegen, iets met pop-up blokkering, maar je kunt ze bekijken op het foto tabblad.

Lieke

Ontzettend snel gegaan jullie reis idd! Had wel graag een masaage foto willen zien, maar waarschijnlijk worden jullie tegelijk onder handen genomen. Jullie zien er goe uit op de foto's!

Saskia

Weer een leuk verhaal!! Geniet van de laatste dagen en een goede thuisreis! Zal toch stiekem ook weer blij zijn als jullie met beide gezonde benen weer op Nederlandse (Duitse) bodem staan!!!

JMT

Geweldig om jullie te mogen volgen de afgelopen tijd, heb genoten van jullie verhalen en indeed ook ik zal wel blij zijn als jullie weer veilig in NL zijn! Het gaat jullie goed! :)

Francien

Geweldig. Een prachtige reis hebben jullie gehad en heerlijk genoten van de laatste dagen in Thailand.
Ik wens jullie een hele goede thuisreis.

Tiara Tours